2014/10/01

RUNOJA KAUPPAKUITTIEN TAKAPUOLILTA.



kyseenalaisuuksien kylmä peti
                            "Tule minun yöhöni,
                                         tule minun uneeni"
laula väärät laulut takaperin
                                                                                             ja minä saatan mennä halpaan

kurkotamme matalalla uiviin kaloihin
                 teet minulle pesän
                                                            kyltymättömistä unelmista
      ja irtokarvoista


aamulla eksymme
        vastapuolen kuppilaan
                                                                                           sinä erkanet minusta
                                                                                           käsilläsi kävellen





eilen oli lämmintä syyskuun
toiseksiviimeiseksi
kuljin ajatuksissani ilman paitaa
ja keräsin katseita taskuuni
(niille on käyttöä kun myöhemmin jään yksin)
varis loikki tielleni
pyysi ottamaan kuvan
hänestä ja nauravasta toveristaan



kram,
Amélie

4 kommenttia:

  1. Näissä täytyisi olla tykkää nappi :) Niin parasta ajatuksen virtaa!

    VastaaPoista
  2. kiitos kaunis.<3 (.."niin kuin nauris", tapasi isäni aina sanoa.) :>

    VastaaPoista
  3. Tykkään niin lueskella tekstejäsi, en poistu ikinä blogistasi niin etteivät tekstit olisi antaneet minulle jotakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos. (sydän) nyt vasta kekkasin että tänne on ilmaantunut kommentti. ;-P ps. i love your texts too. XX

      Poista