2013/01/18

01/18/2013 23.26.18

UTÖ 25/08/2012.


on niin paljon mitä haluaisin Sanoa.
Utön karkumatkalta olisi tuhatpäiten kauniita hetkiä, jotka tahtoisin kuvina jakaa kanssanne,
mutta tämä teknologia ei pidä suuruudenhulluista mielihaluistani.

olen taas ruvennut kokoamaan 130x170 cm mustalle kangastaululleni inspiraatioseinämää, ja olen siitä kyllä motivoitunut kerrakseen. kuvia siitä laitan joskus.

valvon yöt, kun ei uni maita ja pää tursuaa ideoita.
mitäs minä maaninen maahinen.

olen hirvittävän tulistunut tätänykyä, ellen saa mielipidettäni sanotuksi. kai se on kun vuosia on niiaillut ja lapsesta asti pakannut sielunsa tiiviisti pinoihin sisäelinten säleikköön, niin johan nyt on sananvapaus iskostunut minuun ja tahdon huutaa maailmalle että TÄSSÄ MINÄ OLEN JA TÄTÄ MIELTÄ. !


olisi niin paljon muutakin, mitä haluaisin.
viimeisimpänä 

--
tämä typerä kone nieli loput tekstistä.
tällä mennään sitten.


viikonloppua!
ja pysähtyneitä hetkiä toivoen

Am.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti